K.A.N.C.A összefoglaló + Lagg problémák https://i.imgur.com/3j86iHH.png
Hey hey, kissé lassacskán szedem össze magam, ugyanis 1-2 hete átesett egy újratelepítésen a gépem, és a mappáim még mindig szerte mindenfelé vannak a pendriveokon, vagy épp a telefonomon, de ez nem gátol meg abban, hogy ne tartsam be a havi 2 posztomat! Az utóbbi időszak a Föld Napja alkalmából az SSO keretein belül is a szemétszedésről szólt, a quest kreáló csapat egy elég érdekes kihívással rukkolt elő a számunkra, s mint mindig, ez sem sikerült bugok nélkül, sőt még a kijavított bugot SEM SIKERÜLT bugok nélkül betenni a játékba, de mire is számítottunk? Pont erre. Tudom, hogy a játékosok 80%-ának már az első két napon a szekrényében kuksolt a full steampunk szett, de azért mégsem szeretném kihagyni, hogy feldobjak ide néhány tanácsot és tippet a szemétszedegetéssel kapcsolatban, meg persze írok pár gondolatot is, hogy mi a véleményem erről az egész gyűjtögetésről. Mivel megint nem volt mostanában játékbeli témákról szó, ezért igyekszem pár utóbbi és jövőbeli updatet is megemlíteni, köztük a mostanában nagy hype-ot élvező 3. generációs Arab Telivéreket is.
Team: Warrior https://i.imgur.com/EJTOwrt.png
Boldog márciust! Már nincs sok hátra a télből, és ezt az időjárás is viszonozza - bár inkább nem örülök előre, mert pár nap múlva úgy látszik ismét ránkszakad a hideg. Remélem ez lesz a tél utolsó csapása, és aztán elindulhatunk a nyár felé, mert már nagyon vágyom a 20+ fokokra. Kicsikét megkéstem ezzel a bejegyzéssel, ugyanis hamarabb terveztem hozzálátni, de a hétvégén, péntektől vasárnapig nem tartózkodtam itthon, aztán pedig eléggé felgyűltek a beadandóim, és azzal kellett foglalkoznom, de szerencsére mindent letudtam egy este alatt, szóval valamennyire már szabadabb vagyok. Lényeg ami lényeg, szerdán unlockolásra került Wild Woods második fejezete is - hát mit is mondjak, vannak bőven pozitív és negatív gondolataim is a frissítésről, ezeket mind-mind szeretném majd felvázolni ebben a posztban. Bugok nélkül ismét nem maradhatott el semmi, néha úgy érzem, hogy szerdánként már nem fejlesztéseket fogunk kapni, hanem egy csomag bugot - legalábbis ez az utóbbi frissítés most pont így sikerült.
Ez egy spooky poszt https://i.imgur.com/H5q6bxH.png
Tegnap végre megérkezett az update, amit minden egyes évben tűkön ülve várok - a 2020-as Halloweeni event ugyan nem tartogat (egyelőre) sokkal több újdonságot, mint a tavalyi, de a hangulata még mindig megvan, és számomra ez az a frissítés, ami az örök kedvencem marad. Thompson helyett most Ydris játszik főszerepet, aki a leírások alapján a következő szerdán pandóriai szálakkal fogja megcsavarni a halloweeni eseményeket. A tegnapi játszásomat teliben keresztbehúzta egy 5 órás windows frissítés, ami miatt már kevésbé volt kedvem a frissítéssel foglalkozni, de az izgalom cseppet sem múlt el, még mindig nagyon várom, hogy milyen spooky dolgokkal fog meglepni a játék. Ma nem csak az első halloweeni posztomat publikálom ki a nyilvánosság elé, hanem a blogomat is ehhez passzoló kinézetbe öltöztetem - már régóta tervben volt, hogy a színeket mindig próbálom majd az ünnepekhez (vagy az évszakhoz) párosítani, és ez most az első teszt jellegű, teljesen új verziója a blogomnak. Remélem nektek is legalább annyira fog tetszeni, mint nekem!
Miért csak ez a ló tud meghajolni? https://i.imgur.com/C1DlNJj.png
Megérkeztek a royal Marwari lovak is Jorvikra, akiket szinte mindenki befeszült izgalommal várt rajtam kívül, de létezik olyan ló, amivel nincs semmi gondom? Szerintem sem. Talán a Marwari az egyetlen olyan ló, amivel már a Star Stable létezése előtt sem szimpatizáltam, ez pedig máig megmaradt. Magam sem tudom megmondani, hogy pontosan miért, egyszerűen csak nem az én stílusom, sosem voltam oda az akhal x arab type lovakért, viszont ha nem veszem figyelembe a saját ízlésemet és teljesen függetlenül állok hozzá a játékbeli modellhez, akkor azt kell mondjam, hogy szép munkát végzett a designer csapat és tényleg passzol minden, amit rávarázsoltak erre a pacóra. Meglepő dolog volt, hogy ezúttal nem érkezett előzetes trailer videó a fajtáról és picit sajnáltam az emberkéket, akik hiába vártak erre a videóra, ezért úgy döntöttem, hogy közvetlen a frissítés után megpróbálok összedobni róluk egy teaserhez hasonlítható valamit a klubom segítségével. Végül szépen össze is állt a fejemben felgyűlt sok-sok elképzelés, a végeredményt mindenképp beszorítom majd ennek a posztnak a tartalmába.
Csacsi hadsereg https://i.imgur.com/OwC4GvH.png
Ezen a héten a szamaraké, pontosabban a bébi méretű szamaraké a főszerep, akik a gyűjteménykönyvünkben is helyet kaptak. Még ezt a rövidke gyűjtögetős feladatot is sikerült telepakolni bugokkal, amik már szánalmasan viccesek a számomra, de természetesen ez sem fogott ki rajtunk és már csütörtökön bedobhattam a szekrényembe a cuki szamárplüsst. A második rész valamennyivel izgalmasabb volt, mint az első, sokkal jobb volt úgy gyűjtögetni, hogy nem csak az a monoton "rohangálunk és felszedjük, amit kell, aztán megyünk", hanem csavartak bele egy-két színt is. Igaz, hogy túl sok gondolkozást nem igényelt, mert a játék az orrunk elé tömi a megoldásokat, de legalább jól elvoltunk vele. A szamarakon kívül más újdonság nem érkezett a frissítésben, ezért ebbe a posztba a szamártérképeken és a néhány soros személyes véleményeken/tapasztalatokon kívül szorítok majd némi ingame life checket is és bemutatom a blog egyik új funkcióját, amit ma vezettem be, szóval még nagyon-nagyon friss.
|